בלוג - Connect
subject
Co – Working Is The New Normal!

מתחמי עבודה משותפים, כבר לא תופעה, הנורמאלי החדש בשוק הנדל"ן בעולםיש בעולם כ - 35,000 מתחמי עבודה משותפים, המייצגים 160 מיליון מטר מרובע של מתחמי עבודה.שווי השוק העולמי נאמד בכ- 26 מיליארד דולר.ב - 2019 co-working הפך להיות ענף צומח ומשמעותי בתעשיית הנדל"ן, גרם לשינוי מהותי בענף ובדרך שבה אנשים עובדים. אי אפשר להתכחש לעובדה ש co-working הוא אחת מהאופציות השגרתיות כיום, בבחירת מקום לעבוד בו. Allwork, 05/2019,Coworking is the new normaland this stats provide it*

להמשך קריאה
subject
הקמת מתחם עבודה משותף – למידה ותובנות ממהלך השנה הראשונה ביצירת עולם העבודה העתידי

הקמת מתחם עבודה משותף – למידה ותובנות ממהלך השנה הראשונה ביצירת עולם העבודה העתידי כדי להיכנס לתחום מתחמי העבודה המשותפים לא מספיקה אמונה ומוטיבציה ואפילו לא ניסיון ניהולי רב שנים. הידע וההבנה של השוק הוא קריטי. בשונה מהקמת חברות מסוגים אחרים, כאן ההשקעה היא בנדל"ן בקונספט ייחודי וחדשני, ולכן המשקל של ההשקעה הראשונית הוא כבד והיציבות והסבלנות הפיננסית היא קריטית. Connect נמצאת בחודש השישי לפעילותה. מתחם העבודה המשותף שלנו נפתח במרץ 2018 לאחר חמישה חודשי הכנה ובינוי. בשנתיים שקדמו לבניית המתחם, למדתי את התחום, קראתי כמעט כל כתבה שיצאה, ביקרתי בהרבה מאוד מהמתחמים הקיימים בארץ וגם כמה בעולם, כתבתי עשרות גרסאות של תכניות עסקיות בפורמטים שונים ונפגשתי עם כל מי שהצלחתי לעניין אותו ולהעביר לו את המסר שאני מאמינה בו. ככה יראה עולם העבודה העתידי וזו פלטפורמה נפלאה לצמיחה של עסקים קטנים, סטארט אפים ועצמאיים מכל סוג, שחלקם בשוק העבודה העתידי ילך ויגדל. אחד המקורות שלמדתי מהם הרבה מאוד הוא מגזין Deskmag- המגזין האינטרנטי הגדול מסוגו בתחום מתחמי עבודה משותפים בכל העולם. הוא מתמחה בסקרים וסטטיסטיקות בתחום מתחמי העבודה המשותפים ומפרסם אחת לשנה תוצאות של סקרים מעמיקים…

להמשך קריאה
subject
מתחמי עבודה משותפים COWORKING- למה ולמי זה טוב?

למה דווקא מתחמי עבודה משותפים - COWORKING? עסקים עצמאיים רבים, חברות קטנות בצמיחה, יועצים, אומנים ועוד, יושבים לבד בחדר בביתם, או נלחמים על מקום בבית הקפה המקומי. הודות לתופעת מתחמי העבודה המשותפים, ה- Coworking, נפתחו בפניהם אפשרויות גדולות ומעניינות. כאשר העבודה הפסיקה להיות "מקום" ועברה להיות משהו שאנחנו עושים וכאשר אצל רובנו העבודה נכנסת למחשב האישי ולתיק, מתחמי Coworking הפכו לרלוונטיים מאוד. אנשים מחפשים עבור עצמם משהו שהוא מעבר לעבודה במשרדים זעירים וסטנדרטיים. עבודה מהבית גורמת לבידוד והסחת דעת ובבתי קפה קשה להתרכז. Coworking הוא מתחם שהוא הרבה מעבר למקום עבודה. הוא מקום המציע משאבים והזדמנויות ליזמים ובעלי עסקים ובית לקהילה המיישמת את הדרך הנכונה לעשות עסקים. כאשר אתה עובד בסביבת עבודה משותפת, ההשראה מקיפה אותך והיא מרחפת מעל כל ההתרחשות היומיומית. אתה מוקף בהמון אנשים נלהבים וחדורי מוטיבציה שעובדים קשה להגשמת החלום שלהם. עם התפתחות הטכנולוגיה והשינוי בעולם התעסוקתי, אנחנו כבר לא זקוקים למשרד במתכונתו הישנה כבסיס קבוע. גם ארגונים החושבים קדימה, בוחנים מחדש את שטח המשרד מנקודת המבט של אנשים, ולא של "שטח ושולחנות" ומגדירים את המשרד כמקום שבו אנשים מתכנסים להיפגש, לשתף פעולה…

להמשך קריאה
subject
כתיבת תוכנית עיסקית – למה זה חשוב?

האם כתיבה של תוכנית עסקית היא לא בזבוז זמן? לאחרונה ליוויתי שני בעלי עסקים, אחד קטן ואחד בינוני. שניהם החליטו לפתח את העסק ולהכניס עוד מוצרים ושירותים. שניהם היו בטוחים שהתוכנית שלהם ישימה ותביא למהפך ברווחיות העסק. מכיוון שהם פנו אלי למטרת ייעוץ, כתבנו יחד תוכנית עסקית מפורטת, מנומקת הכוללת דוחות כספיים. התהליך נמשך מספר שבועות ולבסוף שניהם החליטו לשנות את הרעיון העסקי הראשוני ובחרו בדרכים אחרות לפיתוח עסקי. מה שלמדנו במהלך כתיבת התוכנית ובדיקת ישימות, שאם הם היו מתקדמים ומיישמים את הרעיונות ההתחלתיים שלהם, הם לא היו מגיעים לרווחיות ובנוסף, הם היו מסכנים את עצם קיומו של העסק. כתיבת תוכנית עסקית היא לא בזבוז זמן. תוכנית עסקית היא שלב הכרחי בכל תהליך יזמות או פיתוח עסקי. התוכנית העסקית מאפשרת לך לבחון את העסק על כל היבטיו, להחליט על תהליכים ומטרות עתידיות וגם להתחייב לתוכנית כתובה שתלווה אותך הלאה. תכנון עסקי נדרש לא רק כשמגיעים למשבר. להיפך, תוכנית עסקית ותוכנית עבודה מתוכננת היטב מאפשרת את המשך צמיחתו ועמידותו של העסק. בנוסף, היא מאפשרת לך לעצור ולבדוק, במבט לאחור, האם עמדת בתכניתך.  זה נחמד שיש לך רעיון…

להמשך קריאה
subject
שירות = חוויה רב ערוצית, תלת ממדית

לקוחות שפונים לקבלת שירות, מצפים לחוויית שירות גבוהה, כסטנדרט. לכן חברות וארגונים רבים משקיעים משאבים רבים על מנת לספק מענה טלפוני אנושי ובזיהוי דיבור, אתר מדוגם עם צ'אטים, אפליקציה אינטואיטיבית, עמוד פייסבוק מנומס וגם קבלת קהל פרונטאלית, הלקוחות שלנו מצפים לחוויית שירות טובה, יעילה ומרגשת בכל הערוצים. כזו שתשאיר אותם עם WOW. "רב-ערוציות" הפך למושג שגור בעולם השירות, השאלה האם משתמשים בו על מנת להגדיר אוסף של פתרונות טכניים להנגשת השירות, או שהוא אמור לשקף את סכום כל החוויות שהלקוח חווה במפגשיו עם החברה המספקת שירותים - בכל נקודות המגע ולאורך כל שלבי הקשר, כתהליך מתמשך "לכל החיים". כל נקודות המגע האלו מתחברות ומתפקדות כמערכת שלמה, בה כל זרמי-הערך הופכים לנתיבים נקיים ממכשולים עבור הלקוח וצרכיו. לשם כך, יש צורך ביותר מאוסף של ערוצי נגישות חדשניים ונגישים. ערוצים חדשניים ככל שיהיו, לא יכולים לספק את התוכן, את המקצועיות, את התהליכים החלקים והנקיים מבירוקרטיה מיותרת ואת הערך האמיתי ללקוח. כשאני מבקשת להעביר את ממיר הטלוויזיה שלי מחדר לחדר, זה לא מספיק לי שאני יכולה להתקשר עם הספק בשלל ערוצי גישה שונים, אני רוצה שיענו לי בזמן סביר,…

להמשך קריאה
subject
רעיון למחשבה – מועצת מנהלים חלופית

מודל  ניהולי אלטרנטיבי לצמיחה, יעוץ ותמיכה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים  מועצת מנהלים של חברה, אמונה על קביעת אסטרטגיה ומדיניות ופיקוח על פעילות החברה. מה זה אומר? שחברי הדירקטוריון אינם עוסקים בניהול ישיר של החברה, אלא בהתוויית מדיניות כללית ובפיקוח על המנכ"ל ועל ההתנהלות הפיננסית של החברה. לעסקים קטנים, עצמאיים או אפילו בינוניים, לא קיימת פונקציה כזו ולכן אתגר הניהול והפיקוח נשאר בידי מנהל העסק. אם נתייחס לערכים המוספים של גוף כמו מועצת מנהלים, כגון ניסיון מצטבר, תובנות עסקיות, היכרות מעמיקה עם "להיות בעל עסק קטן", מוטיבציה והכוונה אסטרטגית ועוד, נראה כי בעלי עסקים רבים היו שמחים להיות חלק ממועצה המלווה אותם והם חלק ממנה. עסק חייב להיות חי ודינמי. השינויים הסובבים והשיפורים הנדרשים הם אתגר יומיומי. האתגרים העסקיים נמצאים תמיד בעלייה והמשאבים לפתור אותם דורשים אנרגיה מקצועית רב-תחומית רבה, מימון וחוסן נפשי. עם זאת, קיימת אי ודאות קבועה ברמות שונות ובדידות בעלי העסקים מוכרת וידועה: במי אתה בוטח? עם מי אתה מתייעץ? על מי אתה סומך? איפה ואיך מתחילים לעשות את השינוי? העקרונות של מועצת מנהלים חליפית, מספקים את המשאבים שבעלי עסק ומנהלים בחברות קטנות זקוקים…

להמשך קריאה
subject
על ספקים, לקוחות, ציפיות והימנעות מאכזבות

אחד מהאתגרים איתם ספק צריך להתמודד הוא אי עמידה בציפיות של הלקוחות. לא משנה כמה טוב או מקצועי השירות ולא משנה כמה טובה התמיכה בלקוח, כאשר הספק לא מצליח לספק את מה שלקוחותיו ציפו לו - הם לא מרוצים. מניסיוני בעבודה עם ספקים רבים, גדולים כקטנים ומתחומים שונים, לרבים מהם קשה לקבל אחריות כאשר הלקוח אינו מרוצה וקושי זה מלווה בשלל תירוצים: "הציפיות שלהם אינן סבירות" "הלקוח לא נותן לנו את המשאבים שהיינו צריכים כדי לעשות את זה" "סיפקנו מה שכתוב בהסכם ההתקשרות" "הלקוח אינו מקצועי בתחום ולכן לא מבין מה אנחנו מספקים" "אנחנו לא תיעדפנו את זה כי הלקוחות לא סיפרו לנו שזה חשוב" "אנחנו לא יכולים ליישם מהר כמו שהלקוח רוצה וגם כך אנחנו עסוקים בפתרון בעיות רבות בישום" "אנחנו לא יכולים לבצע את השינוי - זה תלוי בלקוח"   אולי שמעתם דברים כאלה כספקים, אולי אמרתם את חלקם בעצמכם. התירוצים אולי מרגיעים את המצפון בטווח הקצר, אבל הם לא פותרים את בעיית חוסר שביעות הרצון של הלקוח ובוודאי לא מקדמים את הספק או את הלקוח מקצועית או שיווקית. לרוב, בטווח הארוך, התירוצים הללו…

להמשך קריאה
סגירת תפריט
×

עגלת קניות

סגור טופס

הזמן סיור