מתחמי עבודה משותפים COWORKING- למה ולמי זה טוב? - Connect
מתחמי עבודה משותפים  COWORKING- למה ולמי זה טוב?

מתחמי עבודה משותפים COWORKING- למה ולמי זה טוב?

  1. למה דווקא מתחמי עבודה משותפים – COWORKING?

עסקים עצמאיים רבים, חברות קטנות בצמיחה, יועצים, אומנים ועוד, יושבים לבד בחדר בביתם, או נלחמים על מקום בבית הקפה המקומי. הודות לתופעת מתחמי העבודה המשותפים, ה- Coworking, נפתחו בפניהם אפשרויות גדולות ומעניינות.

כאשר העבודה הפסיקה להיות "מקום" ועברה להיות משהו שאנחנו עושים וכאשר אצל רובנו העבודה נכנסת למחשב האישי ולתיק, מתחמי Coworking הפכו לרלוונטיים מאוד.

אנשים מחפשים עבור עצמם משהו שהוא מעבר לעבודה במשרדים זעירים וסטנדרטיים. עבודה מהבית גורמת לבידוד והסחת דעת ובבתי קפה קשה להתרכז. Coworking הוא מתחם שהוא הרבה מעבר למקום עבודה. הוא מקום המציע משאבים והזדמנויות ליזמים ובעלי עסקים ובית לקהילה המיישמת את הדרך הנכונה לעשות עסקים.

כאשר אתה עובד בסביבת עבודה משותפת, ההשראה מקיפה אותך והיא מרחפת מעל כל ההתרחשות היומיומית. אתה מוקף בהמון אנשים נלהבים וחדורי מוטיבציה שעובדים קשה להגשמת החלום שלהם.

עם התפתחות הטכנולוגיה והשינוי בעולם התעסוקתי, אנחנו כבר לא זקוקים למשרד במתכונתו הישנה כבסיס קבוע. גם ארגונים החושבים קדימה, בוחנים מחדש את שטח המשרד מנקודת המבט של אנשים, ולא של "שטח ושולחנות" ומגדירים את המשרד כמקום שבו אנשים מתכנסים להיפגש, לשתף פעולה ולייצר חדשנות.

לאופן ההבניה של שטחי העבודה יש תפקיד חשוב ביצירת מפגשים אקראיים שיאפשרו לאנשים להיתקל בידע וחדשנות ויובילו אותם ואת הארגון שלהם למקומות חדשים של ערך, תפוקה, חדשנות, לחיבור בין העובדים ולהגברת יעילותם. שטחי מפגש, ושולחנות ארוחת צהריים גדולים במיוחד בהם אנשים שלא מכירים אחד את השני יכולים להיפגש ולשוחח, הם התשובה לערך של המשרד היום.

הצורך במשרד מוגדר מחדש על ידי עובדים מהדור החדש, הפרילנסרים, היזמים, עצמאים, חברות קטנות, כשטח לשימוש על פי שעה, יום, תקופה או צורך. בעצם, עבור כל מי שרוצה להגיע למקום משותף בכדי לפגוש אנשים, לשתף פעולה ולייצר סוג חדש של קהילת עבודה.

תחום מתחמי עבודה משותפים צמח בשנים האחרונות במאות אחוזים ולא במקרה. מתחמים אלו מציעים נוחות משולבת במבנה שעצמאים ויזמים מחפשים – קהילה ושיתוף פעולה (Community and Collaboration). אחד הגורמים המרכזיים העומדים בבסיס הגידול בשימוש ב חללי עבודה משותפים נובע מהמגמה הגוברת בעולם העסקים, לאפשר עבודה מכל מקום. חללי העבודה מאפשרים גמישות למי שרוצה להתאים את העבודה להעדפותיו האישיות או לצורכי לקוחות ושותפים במקומות שונים בעולם. בנוסף, מקומות אלה מתאימים לאנשים הרוצים להרחיב ולצמצם את שטח העבודה שלהם במהירות, בהתאם לשינוי בצרכים.

מהו הערך מוסף שאינו מסתכם במשאבים ?

  1. פתאום אתה לא לבד! המפגש היומיומי עם אנשים נלהבים לא פחות ממך, החייבים לעמוד ביעדים ומטרות כמו כולם, מבהיר לכולם, עד מהרה, שהאתגרים שלהם מאוד דומים.
  2. המעבר של עבודה מ”מקום” ל”עבודה מכל מקום” הביא איתו גמישות אבל גם בדידות.

שטחי עבודה שיתופיים מאפשרים לעובד הווירטואלי את הטוב שבין העולמות. מצד אחד יש לך את הגמישות לבחור מתי להגיע וללכת ועל מה לעבוד ועבור מי. מצד שני, יש לך את השותפות עם אנשים אחרים העובדים שולחן לידך –  מה שחסר בעבודה מהבית.

  1. היכולת להתקבץ לבניית קהילה שיוצרת סביבת עבודה טובה לתוצרים טובים יותר.

הערך של עבודה משותפת הוא בפיתוח מערכות היחסים, הרבה יותר מהמשאבים. Coworking יכול לעזור לכם למצוא את האנשים הנכונים וכך, תוך זמן קצר, נבנית רשת של קשרים ואנשים שאיתם אפשר להתייעץ תמיד ועל כל דבר. הקבוצה שנוצרת היא קבוצה מגוננת ותומכת, המעצימה את חבריה, כי כולם בסירה אחת וכולם עובדים תחת גג אחד. זה בעצם כמו ללכת לעבודה בחברה גדולה ולקיים מפגשי עבודה עם צוותים מקבילים או אנשי מקצוע שונים ומשלימים. כשהעבודה בחללים משותפים הופכת לשיגרה, השותפים למקום מכירים ומבינים את העסק האחד של השני ויכולים לתמוך ולייעץ. אלו בדיוק האנשים שכל אחד מאתנו צריך סביבו.

  1. מתחמי העבודה המשותפים הם "מכרה זהב" לכל מי שבוחר לעבוד בהם. שם נמצאים האנשים המחדשים שהחשיבה שלהם חסרת אינטרסים ונקייה יחסית לעסק שלך. הם מתמחים בתחומים שיכולים להיות רלבנטיים עבורך והם הבמה והשותפים לחשיפה המידית והראשונית שלך.

כלומר השיתוף פותח פתח לשיתופי פעולה ול- Serendipity – היכולת לגלות תגליות במקרה. בשטח כזה, בו פועלות קבוצות של יזמים, אנשי תכנה, מומחי עיצוב, אנשי שיווק, אנשי מכירות או ארכיטקטים, גם אם אדם יחיד או קבוצת אנשים עובדים על מיזם משלהם, מרחב האפשרויות מתרחב עבור כולם. הם יכולים להכיר לך את המשקיע הבא, להיות שותפיך העתידיים ולשמש כמועצת מנהלים ויועצים מקצועיים.

  1. כאשר אתה חלק מקהילה של עמיתים לעבודה הנפגשת בקביעות, הפוטנציאל הוא אינסופי.

ההיכרויות, רשת הקשרים המתחדשים ו"שותפות הגג" מאיצות תהליכי חשיבה וגם מאפשרות למצוא תשובות או אנשים רלוונטיים. כך ניתן לחסוך זמן ותהליכים, ללמוד ולאמץ משאבים, יישומים ושיטות עבודה ואף לחסוך כסף.

כלכלת העצמאים כבר כאן

אנחנו עוברים במהירות לכיוון של כלכלת עצמאים. על פי הערכות האחרונות, בשנת 2020, יותר מ-40% מכוח העבודה יהיו עצמאים. אפילו הרגולציה והבירוקרטיה מנסות להקל ולמסד עסקים עצמאיים וקטנים. גם כשמדובר בארגונים גדולים, לא רחוק היום שגם בהם יבינו שהערך הגדול הנובע מחשיפת העובדים לקהילות מגוונות, מצדיק גם את יכולתם לעבוד מכל מקום.

מתחם חללי עבודה משותפים, הוא סביבת העבודה העתידית שלכם.

ב- Connect, אנחנו מציעים לא רק משרד קטן וריק, או עמדת עבודה מיזנתרופית.

אנחנו מציעים מקום בו תקבל את כל תנאי העבודה ברמה הגבוהה ביותר בגישת ."Plug & Play"

בנוסף, תיהנה מסביבה בה עובדים יזמים שונים, עצמאיים, חברות ועסקים קטנים בדיוק כמוך, היוצרים קהילה משותפת.

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

סגור טופס

הזמן סיור