רעיון למחשבה - מועצת מנהלים חלופית - Connect
רעיון למחשבה – מועצת מנהלים חלופית

רעיון למחשבה – מועצת מנהלים חלופית

מודל  ניהולי אלטרנטיבי לצמיחה, יעוץ ותמיכה לבעלי עסקים קטנים ובינוניים 

מועצת מנהלים של חברה, אמונה על קביעת אסטרטגיה ומדיניות ופיקוח על פעילות החברה.

מה זה אומר? שחברי הדירקטוריון אינם עוסקים בניהול ישיר של החברה, אלא בהתוויית מדיניות כללית ובפיקוח על המנכ"ל

ועל ההתנהלות הפיננסית של החברה.

לעסקים קטנים, עצמאיים או אפילו בינוניים, לא קיימת פונקציה כזו ולכן אתגר הניהול והפיקוח נשאר בידי מנהל העסק.

אם נתייחס לערכים המוספים של גוף כמו מועצת מנהלים, כגון ניסיון מצטבר, תובנות עסקיות, היכרות מעמיקה עם "להיות בעל עסק קטן", מוטיבציה והכוונה אסטרטגית ועוד, נראה כי בעלי עסקים רבים היו שמחים להיות חלק ממועצה המלווה אותם והם חלק ממנה.

עסק חייב להיות חי ודינמי. השינויים הסובבים והשיפורים הנדרשים הם אתגר יומיומי. האתגרים העסקיים נמצאים תמיד בעלייה והמשאבים לפתור אותם דורשים אנרגיה מקצועית רב-תחומית רבה, מימון וחוסן נפשי. עם זאת, קיימת אי ודאות קבועה ברמות שונות ובדידות בעלי העסקים מוכרת וידועה: במי אתה בוטח? עם מי אתה מתייעץ? על מי אתה סומך? איפה ואיך מתחילים לעשות את השינוי?

העקרונות של מועצת מנהלים חליפית, מספקים את המשאבים שבעלי עסק ומנהלים בחברות קטנות זקוקים להם, על מנת להתגבר על אתגרים עסקיים גדולים. לכן, אם אתה מעוניין להגדיל את המכירות והשיווק, להתפתח מקצועית ועסקית, להשיג את האיזון האופטימלי בין עבודה לחיים, או לפתור בעיות עסקיות שוטפות, יכול להיות שאתה זקוק למועצת מנהלים שתלווה אותך.

מה הרעיון במועצת מנהלים חליפית?

מועצת מנהלים חליפית היא קבוצה של כמה בעלי עסקים קטנים / בינוניים או עצמאיים שאינם מתחרים זה בזה, הנפגשים במבנה של קבוצה אינטימית – בדומה לחבר מנהלים (עד 6 משתתפים בקבוצה). הם עוזרים אחד לשני לעבוד על האתגרים וההזדמנויות מולם הם עומדים בחיי העסק שלהם. הפגישה אינה עוסקת בתיאוריות – רק בעבודה פרקטית, הכוללת עצות מהעולם האמיתי וניסיון אישי בעל ערך רב. למעשה, מועצת מנהלים חליפית היא קהילה של בעלי עסקים דומים ובעלי יתרון ומגוון יועצים שניתן לבטוח בהם. את הקבוצה מנחה יועץ עסקי בכיר ומנוסה.

איך מתנהלות ישיבות במועצת מנהלים חליפית?

הפגישה החודשית בין בעלי העסקים היא הבסיס של פעילות המועצה והשירותים הנוספים שאנו נותנים.

מפגשי מועצת מנהלים חליפית מאגדים את הכוח של החוכמה הקולקטיבית, האחריות, המוטיבציה, היצירתיות וניסיון החיים בידיים שלך, על מנת שתוכל למקסם את הראייה העסקית והאישית שלך.

אחת לחודש תפגוש את קבוצת המועצה, על מנת לחלוק מומחיות עסקית, לפתור אתגרים, לעזור אחד לשני לתפוס הזדמנויות.  בעזרת הפגישות תוכל ליצור לעצמך תכנית עסקית ברת ביצוע ותעמוד באחריות להשגת מטרותיך – הכל תחת ההדרכה של מנחה עסקי מקצועי. 

תיאור ישיבה טיפוסית של מועצת מנהלים חליפית המתקיימת אחת לחודש:

  1. פתיחה – סבב ברכות קצר הכולל 45 שניות של "Pitch" רלוונטי לכל עסק.
  2. סבב בין משתתפי הקבוצה, כאשר כל חבר משתף בנושא מסוים או סיטואציה בהם היה רוצה לקבל עצות ולחלוק מניסיונם של המשתתפים. כל חבר שואל שאלות על מנת להבהיר את הנושא ומציע עצה רלוונטית ומעשית כיצד הוא היה פועל בנושא במקומך. לכל משתתף מוקצבות 15 דקות.
  3. כל חבר עובר על רשימת מטרות ל- 30 הימים הבאים ויעדכן את רשימת הרבעון והשנה. המטרות יבחנו ע"י חברי הקבוצה – האם ומדוע לא הגיע אליהן וכיצד ניתן לעזור לו להגיע אליהן. שלב זה אורך כחצי שעה עד שעה.
  4. קובעים את האג'נדה לישיבה הבאה.

אסטרטגיות מוכחות לצמיחה עיסקית

כמה שעות בזבזת על מחקר של אסטרטגיות להובלת העסק שלך לשלב הבא ולהשגת החזון וההצלחה שלך?

חיפוש בכל העצות והתאוריות לוקח משאבי זמן רבים במקרה הטוב, ומתסכל במקרה הפחות טוב.

מפגשי מועצת המנהלים החליפית מפיגים את אי הבהירות ומספקים עצות עסקיות, פרקטיות ואמיתיות. המנחה העסקי יחשוף אותך לאסטרטגיות צמיחה עסקית שאנשי עסקים אחרים משתמשים בהן בהצלחה. בנוסף, נפתח גם תוכנית המיועדת במיוחד לחזון ההצלחה האישי שלך והמנחה האישי שלך יעזור לך לקחת אחריות על ביצוע התוכנית.

הדרכה עסקית אישית להשלמת צרכים ספציפים

מכיוון שאנחנו יודעים שהעסק שלך הוא ייחודי, אנו מציעים, כחלק מהחברות שלך, הדרכה עסקית אישית וייעוץ "אחד על אחד" במקביל למפגשי קבוצת מועצת המנהלים. פגישות אישיות עם מנחה המועצה שלך בהן נתמקד בנושאים ספציפיים המטרידים אותך, נדע מה אתה רוצה בחיים ונוודא שאתה בנתיב הנכון להשגת המטרות.

החברות שלך בקבוצת הדירקטוריון תתחיל בפגישת הדרכה עסקית ראשונית, בה אתה והמנחה העסקי שלך תזהו את המקומות בהם העסק שלך זקוק למיקוד. במסגרת זו תוכל לקבוע את ההזדמנויות והאתגרים העיקריים אותם תציג בפגישת המועצה הראשונה.

ההדרכה העסקית האישית מספקת השלמה לפגישות הקבוצתיות. היועץ מכיר את הפעילות ומלווה אותה לאורך זמן, לכן תוכל לסמוך עליו שיעזור לך להגדיל את פעילות העסק, לעבוד איתו על הזדמנויות עסקיות ואתגרים ולעמוד במטרות שקבעת.

המפגש האישי מתקיים אחת לרבעון, כחלק מהחברות בקבוצת מועצת מנהלים חליפית.

לפרטים נוספים ולמפגש התנסות: 054-4707337

 

סגירת תפריט
×

עגלת קניות

סגור טופס

הזמן סיור