יום עיון בשיווק דיגטלי
6 בנובמבר I ב 10:00 -15:00
connect מודיעין
הרצאה ראשונה: אפיון, וטירגוט קהלים לפרסום באינטרנט
- איך לפצח את השאלה הכי קשה בפרסום – מי קהל היעד שלנו?
- כלים יעילים למחקר התנהגות קהל ברשת.
- טירגוט: איך להיחשף לקהל היעד שלנו במקום הנכון ובזמן הנכון.
- בונוס: מודלים פרסומיים: Push VS Pull
הרצאה שנייה: כתיבה מדברת ומיקרו קופי
- הרצאה מעשית ומלאה בדוגמאות תיכנסו לעולם המופלא של הכתיבה השיווקית החדשה – "כתיבה מדברת".
- מהו אפיון שפה
- עקרונות לכתיבה מדברת
- דוגמאות למיקרו קופי בשיווק ופרסום
הרצאה שלישית: פרסום רע, יש דבר כזה בכלל?
- כל הטעויות, הרעות והטובות, שמותגים עושים ברשת
- קמפיינים שליליים שעשו עבודה חיובית, ולהיפך
- טעויות שיווקיות ואיך לתקן אותם
- צחוק תחילה – הומור כמקדם באז ברשת
מרצים:
זיו ארז – מומחה בקידום ופרסום ממומן, מנכ"ל ובעלים של סוכנות הדיגיטל , Zig Zag Media, מרצה במכללה לניו-מדיה ומנהל מסלול מאסטר בשיווק דיגיטלי
מייקל אמיר – קופירייטר ואסטרטג פרסומי, אשר מתמחה כבר כ- 13שנים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי ובמדיה החברתית בפרט
המכללה לניו-מדיה
הינה הבית ספר המקצועי הראשון בישראל להכשרת אנשי ומנהלי שיווק ופרסום דיגיטליים. למעלה מ 10,000 בוגרים מכל מסלולים השתלבו בתעשיית הדיגיטל בישראל, חלקם בתפקידי מפתח בארגונים גדולים, חלקם פיתחו לעצמם קריירה עצמאית וחלקם מקדמים מיזמים טכנולוגיים וחברתיים מצליחים בארץ ובעולם.
מחיר
משתתף – 300 ש"ח I לקוחותנו – 200 ש"ח
הרשמו עכשיו. מספר מקומות מוגבל
שמחים לארח אתכם אצלנו ב connect